Cinch Energy Tea Mix: Energy Booster Semasa Berpuasa Ramadhan


Terdapat pelbagai jenama teh yang berada di pasaran. Shaklee juga mempunyai tehnya tersendiri. Namanya Cinch Energy Tea Mix. Tengok nama pun kita dah tau yang teh ini memberikan tenaga kepada peminumnya.

Apa yang bestnye tea ini apabila diminum semasa berbuka puasa?
Haaa...kalo anda nak tahu selepas minum je teh ini anda akan rasa bertenaga mcm Badang. Terus celik mata dan rasa badan cergas.

shaklee cinch energy tea mix

Kalo dulu nak berterawih saya rasa mengantuk sangat. Kadang2 saya pun hanyut (tertidur) sekali semasa menyusukan anak. Adoi...rasa rugi sangat..

Alhamdulillah, Ramadhan kali ini saya tidak lagi culas untuk berterawih selepas pekena Cinch Energy Tea yang super sedap ni. Selepas tidurkan anak yang masih kecil, saya mula solat terawih walaupun hanya buat sorang2 di rumah aje.

Artikel solat terawih sendirian, anda boleh rujuk di sini.

Selepas solat, saya teruskan dengan mengaji Al-Quran dan seterusnya menguruskan hal2 rumahtangga sehingga siap sempurna sebelum tidur. Memang terbukti badan rasa sangat cergas tanpa rasa mengantuk atau pun lesu.

Saya sangat mengesyorkan anda mengambil Cinch Energy Tea Mix jika anda:
  • seorang pekerja yang sering letih dan mudah mengantuk di pejabat
  • nak stay up siapkan tender, paper work, assignment
  • surirumah yang ingin menyiapkan kerja rumah tanpa rasa terlampau letih
  • student yang nak siapkan projek tahun akhir, study larut malam
  • pekerja buruh spt pembina bangunan, nelayan, even yg kerja pejabat pun harus cuba
Jom raikan pesta ibadat dalam bulan Ramadhan ini bersama dengan Cinch Energy Tea Mix dan rasailah kelainannya.

Berminat untuk mencuba Cinch Energy Tea Mix ini?

Klik sini untuk order. 

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan