Bagaimana Nak Register Ahli / Pengedar Sah Shaklee


Semenjak Shaklee menjadi satu fenomena, ramai yang tanya saya camner ek nak jadi ahli  Shaklee? Ok meh saya terangkan.

Sebelum tu kasi tgk dulu Shaklee dalam majalah Wanita keluaran Jun 2014.






Gambarajah di atas ni adalah maklumat yang perlu diisi untuk mendaftar ahli Shaklee iaitu:

IC
Nama Penuh
Jantina
No Telefon
Email
Status Perkahwinan
Nama Penuh Suami
IC Suami
Alamat Surat Menyurat
Alamat Pos Barang
No Akaun Bank (sebaiknya Maybank-Shaklee akan masukkan duit bonus jika beli 150 UV dalam sesuatu bulan)

Ok itu sahaja maklumat yang diperlukan. Saya akan  isi maklumat di atas, anda yang berminat nak join ahli hanya perlu submit details di atas pada saya je. Isi dan klik hantar. Taraaa, dah pun siap. Mudah je kan. 

Anda hanya perlu tunggu abang GDEX hantar memberkit ke rumah anda je.

Yuran keahlian bagi Semenanjung Malaysia RM75 manakala Sabah & Sarawak RM85.

Antara faedah apabila anda join keahlian Shaklee ialah:
  • Anda dapat beli barang dengan harga ahli. Anda jimat 15%-20% dari harga retail.
  • Anda dapat beli produk promosi Shaklee setiap bulan pada harga yang lebih murah dari harga ahli
  • Anda dapat join seminar/kelas Shaklee anjurkan
  • Anda dapat join ceramah kesihatan anjuran Shaklee
  • Anda dapat join health body check up anjuran Shaklee
Lain2 faedah sila klik sini, sini dan sini.

Jika anda berminat untuk menjalankan bisnes Shaklee,sila maklumkan pada saya. Ok? Nak buat bisnes Shaklee ni hanya perlu usaha, rajin, cekal, positif, then redah je... Redah & tadah. Tadah bonus kepuk²...

Plan pemasaran yg sgt senang, mentor dah ade, so tunggu apa lagi??

Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139 (sue) untuk info lanjut.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan