Shaklee National Conference: Dari Zero Award kepada 3 award


Setiap tahun Shaklee akan mengadakan National Conference. Pada masa ini lah Shaklee akan memperkenalkan produk terbaru untuk pasaran kita dan pada masa inilah juga setiap SID (shaklee independent distributor) yang layak akan diberikan anugerah2 tertentu; ala2 anugerah sempena prestasi terbaik kalau kat office2 kita2 tuuu... Or Anugerah Berita Harian ke... hehe...

Nak tahu apa produk terbaru untuk NC tahun 2014? Klik sini.

Untuk pengetahuan anda, award Shaklee ni bukan sekadar trofi tapi pengiktirafan atas usaha penat lelah kita mengerjakan business ni. Bukan itu saja, masa award NC nanti anda juga berpeluang untuk dapatkan lagi Cash Reward (ganjaran tunai). 

Kalau kita kerja makan gaji pun dapat bonus tahunan, begitulah juga Shaklee dalam menghadiahkan Cash Reward kepada SID (shaklee independent distributor) yang layak dalam NC tahunan. Jumlahnya bergantung, ada yg RM2,500 hinggalah RM50,000 (NC tahun depan boleh dapat RM55,000 lagi tu). Wah, bestkan!

Kesimpulannya,anda bukan sahaja membawa pulang trofi malahan wang tunai juga. Bestkan! Setimpal dengan usaha kita selama setahun.

Sewaktu NC tahun 2013, saya hanya mampu melihat kejayaan upline dan rakan2 menaiki pentas menerima satu persatu award. Tatkala itu saya berazam, "NC tahun depan aku juga mesti naik pentas ambil award". Alhamdulillah, impian saya telah termakbul. Kisah NC tahun 2013, klik sini.

Tahun ini, saya bakal menerima 3 award. Syukur alhamdulillah. Azam saya untuk NC tahun 2015, saya ingin membawa bersama anak cucu saya menaiki pentas dengan award masing2. Tak sabar rasanya ingin melihat mereka mendapat award masing2. Semestinya saya berasa bangga dan terharu melihat kejayaan anak cucu Shaklee saya.

national conference (NC)

Untuk mendapatkan award Shaklee ini, bukan hanya boleh duduk goyang kaki. Semestinya usaha keras semenjak dari awal lagi. Alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Alang2 dah terjebak dalam bisnes Shaklee biar sampai jadi Master Coordinator.

Jika anda berminat mencuba bisnes Shaklee, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Coaching disediakan. Anda hanya perlu sediakan sebuah hati yang kental untuk berjaya. See you at the top!

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan