KEISTIMEWAAN VITALEA (MULTIVITAMIN) SHAKLEE, SAYA MESTI PILIH!


Terdapat pelbagai pilihan multivitamin di pasaran. Anda boleh membuat pilihan yang mana anda suka. Kali ni saya share mengapa anda harus memilih vitalea shaklee sebagai sumber multivitamin anda sekeluarga.

Vitalea Shaklee adalah multi vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize Mineral"dan disingkatkan sebutan kepada "Vitamin", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.


Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vitalea. 

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

fakta nutrisi vitalea

fakta nutrisi vitalea

Tablet Vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai Ëxplo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

vitalea mudah terlarut dalam air

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vitalea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
  • Disokong oleh tujuh ujian klinikal
  • Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru
  • Vitalea menjalani lebih daripada 340 ujian kawalan mutu untuk memastikan ketulenan dan potensi produk
Jom tengok video perbezaan Shaklee vitalea dengan jenama yang lain:


Info lanjut boleh juga klik di sini

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan