Shaklee CoQ Health: Untuk Suami Bertahan Lebih Lama!


"Salam puan, saya mencari produk utk suami saya. Sejak akhir2 ni dia sering keletihan. Setiap kali kami bersama, beliau tidak mampu bertahan lama. Apa produk, yang puan boleh cadangkan untuk masalah suami saya ye? "

Ini adalah rakaman perbualan telefon dengan pelanggan saya, yang sangat prihatin dengan masalah suami beliau.

hubungan seks

Suami bekerja keras dan bekerja mengejar banyak deadline tugasan menyebabkan badan cepat letih, tiada mood serta keinginan untuk bersama isteri berkurang. Selain itu stamina yang kurang membuatkan otot-otot mereka juga cepat letih. 

CoQ Health dapat membantu suami  bertahan lebih lama dalam hubungan intim.

coq10

CoQ Health membekalkan tenaga kepada sel tubuh dan memastikan organ tubuh berfungsi dengan baik bagi menyokong kehidupan. Selain itu, CoQ Health bertindak melawan radikal bebas yang terbukti berbahaya kepada kesuburan lelaki. Mengurangkan tahap tekanan oksidatif dengan mewujudkan persekitaran yang sihat untuk meningkatkan jumlah sperma dan kualiti sperma.

Apa kata mereka yang telah mencuba: (Klik imej untuk lebih jelas)

hubungan seks tahan lama

suami bertahan lebih lama
Anda mahukan hubungan seks yang hebat, tahan lebih lama dan orgasme berganda.

Klik sini untuk pembelian.

Sebarang masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.


0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan