Rahsia Kulit Cantik Bebas Jerawat dengan Set Kecantikan Shaklee


Wanita secara fitrahnya sukakan pada kecantikan. Apabila timbul jerawat di wajah pastinya kita risau. Hilang keyakinan diri, terasa asing dengan kawan2 apabila diri sering diejek dan dipulaukan. Siapa suka akan keadaan yang sebegini bukan?

Oleh yang demikian, kita akan mencuba pelbagai produk kecantikan yang terdapat di pasaran bagi menghilangkan jerawat. Namun tak semua produk di luar sana dijamin selamat dan berkesan. Bertukarlah kepada Shaklee. Produknya sudah 57 tahun berada dalam pasaran Malaysia, dijamin selamat, halal, semulajadi dan berkesan.


Alfalfa berfungsi sebagai detoks tubuh. Mencuci hati, darah dan usus. Mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.

ESP ialah protein yang berfungsi untuk membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/ tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu badan yang rosak/ cedera dengan tisu-tisu yang baru. Jadi sebab itulah kulit wajah cepat nampak cantik, cerah dan berseri.

Sel-sel kulit kita bertukar setiap 21 hari. Jadi bila sel-sel kulit ni cukup sumber makanan (protein), barulah ia dapat bertukar dengan cantik dan sihat.

Vitamin E ialah sejenis antioksida yang menjaga dan memperbaiki kulit, meneutralkan radikal bebas dan kerosakan sel. Pengambilan Vitamin E dapat mencegah premature aging (tua sebelum usia). Menghalang pembentukan garis-garis halus (kedutan). Mencegah pembentukan kedutan dengan cara merangsang pembentukan kolagen, menyokong pembentukan sel-sel baru dan mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit. Memperbaiki serta memudarkan parut-parut jerawat.

Berminat untuk mendapatkan set kecantikan Shaklee. Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan