Testimoni Vitamin C Sustained Release

Yeyy...vitamin C Shaklee sudah mula dijual setelah hampir setahun tiada di pasaran. Dalam masa hanya 4 hari saja ianya telah kehabisan stok buat sementara waktu. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.

Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Oleh itu vitamin C sangat digalakkan kepada mereka yang sering kerap demam, batuk dan selsema, perokok tegar, individu yang kerap stress, individu yang memakai alat perancang kehamilan dan juga pil penahan sakit.

Manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C. Tambahan pula vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Oleh yang demikian, adalah perlu untuk kita mengambil vitamin C setiap hari. Vitamin C tidak memberi kesan toksik.

Oh ye!! Ada TIPS EKSLUSIF yang boleh melegakan demam, selsema & batuk akan saya kongsikan jika anda membuat pembelian melalui saya :) Ok, jemput baca testimoni mereka yang telah mencuba Vitamin C Sustained Release Shaklee yang hebat ni ye. (Klik imej untuk lebih jelas)

Testimoni vitamin C Sustained Release #1

Testimoni vitamin C Sustained Release #2

Testimoni vitamin C Sustained Release #3

Testimoni vitamin C Sustained Release #4

Testimoni vitamin C Sustained Release #5

Testimoni vitamin C Sustained Release #6

Testimoni vitamin C Sustained Release #7
Berminat boleh menghubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan