Set Shape Up Shaklee: Menurunkan Berat Badan Secara Sihat Tanpa Perlu Berlapar

Bulan puasa ni ramai betul yang mengambil kesempatan untuk menurunkan berat badan. Laris betul set shape up shaklee ni. Yer la kan semua orang ingin tampil cantik menawan sewaktu lebaran nanti. Lebih berkeyakinan tinggi untuk berjumpa dan beramah mesra dengan saudara mara dan rakan taulan.

Set shape up shaklee terdiri daripada lecithin, herblax, cinch shake mix dan cinch energy tea mix. Fungsi-fungsi vitamin adalah seperti berikut:

Herblax - Detox sangat diperlukan untuk membersihkan usus-usus kita daripada lemak, toksin dan lendir. Ia akan dikeluarkan melalui air besar. 

Lecithin - Membantu dalam penyingkiran lemak. Ini adalah kerana fungsi utamanya adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'

Cinch Shake Mix - Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Kerana protein berperanan untuk meningkatkan metabolisme badan. Selain daripada itu, ia membuatkan kita membina otot dan membuatkan kita kenyang lebih lama.

Cinch Energy Tea Mix - Membekalkan tenaga dan meningkatkan metabolisma.

Jom kita tengok testimoni mereka yang telah berjaya dengan set shape up ini: (Klik imej untuk lebih jelas)




Alhamdulillah saya gembira melihat hasil positif dari mereka yang telah mencuba set shape up ini. Saya sudah, mereka juga sudah mencuba, anda bila lagi?

Berminat mencuba set shape up Shaklee ini? Hubungi saya untuk konsultasi percuma di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp 013 477 4285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan