Testimoni ESP dan Vitamin E: Jerawat Kecut, Parut Jerawat Kian Pudar, Muka Makin Bersih dan Cerah

Memiliki wajah yang cantik dan bersih adalah aset bagi seorang wanita kerana dapat meningkatkan keyakinan diri. Bagi wanita yang sentiasa menjaga penampilan dan kecantikan, terutama tugas seharian yang berhadapan dengan risiko pencemaran dan persekitaran yang kotor, penjagaan wajah pasti menjadi keutamaan.

Pengambilan suplemen sedikit sebanyak membantu meringankan masalah kulit selain penggunaan bahan kosmetik yang bebas bahan kimia. Pastikan suplemen yang diambil adalah halal, selamat dan semulajadi . Ciri-ciri ini semuanya ada pada Shaklee. That's why ianya menjadi pilihan ramai. ^_^

Hari ini saya kongsikan dua testimoni pengguna yang sangat berpuas hati hasil penangan ESP dan Vitamin E Shaklee dalam hanya seminggu dan dua minggu penggunaan sahaja. Cepat atau lambat kesan perubahan yang dialami adalah mengikut badan masing-masing. Setiap individu adalah berbeza, jadi kesan perubahan juga mengambil masa yang berbeza. Jom kita tengok apa kata mereka.(Klik imej untuk lebih jelas)


Testimoni: 1
set kecantikan shaklee

set kulit shaklee

set kulit shaklee
Testimoni: 2
skincare shaklee

Alhamdulillah, semua memberi komen yang positif.

BAGAIMANA VITAMIN E MENCANTIKKAN KULIT
  • Vitamin E menghalang radikal bebas dari merosakkan sel2 kulit
  • Vitamin E membantu sel2 kulit meningkatkan penyerapan oksigen
  • Vitamin E adalah vitamin anti penuaan. Ia meghalang pembentukan garis2 halus pada kulit (kedut)
  • Mineral SELENIUM dalam Vitamin E Shaklee meningkatkan keberkesanan Vitamin E
  • Vitamin E membantu mempercepatkan proses pembaikan luka dan parut cepat pudar
  • Vitamin E membantu melancarkan pengaliran darah. Apabila pengaliran darah lancar, oksigen akan sampai ke seluruh sel2 kulit menjadikan kulit nampak segar dan glowing
TAHUKAH ANDA
Vitamin E sahaja  tidak sempurna tanpa selenium. Oleh kerana itu, Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum, di mana tanpa Selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

BAGAIMANA PULA ESP MENCANTIKKAN KULIT
Protein dari ESP merupakan sumber protein terbaik. Protein yang lengkap dan yang baik, akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat.

Dan kerana itu, seeloknya dalam setiap program atau pakej kesihatan yang anda ambil, ambillah sekali ESP untuk hasil yang lebih mantap, optimum dan yang terbaik tentunya.

Ingin mendapatkan Vitamin E dan ESP Shaklee. Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau SMS/WHATSAPP: 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan