Testimoni: Badan Kembali Langsing Selepas Melahirkan Anak dengan ESP, Alfalfa dan Lecithin

Salam semua. Dah lama saya tak berkongsi cerita mengenai shaklee slimming set kan? Ok hari ni saya berkongsi satu testimoni menarik dari Puan Shida.

Semasa di awal usia perkahwinan, berat beliau adalah 55kg. Berat beliau meningkat naik semasa hamil anak sulong kepada 74kg. Selepas tamat tempoh berpantang, berat beliau adalah 51kg, lebih ringan daripada berat semasa di awal perkahwinan dulu. Menarik bukan fakta ni? (sila klik imej untuk lebih jelas)

esp, alfalfa, lecithin

Nak tahu apa rahsia Puan Shida? Beliau mengambil ESP,alfalfa dan lecithin. Jom kita tengok apa fungsi setiap vitamin ini.

ESP - Memberi rasa kenyang yang lebih lama serta tenaga yang berpanjangan. Ianya juga membantu memekatkan susu ibu selain memberikan kulit wajah yang lebih cantik, halus mulus dan bebas jerawat

Alfalfa - Mengangkut lemak yang dibakar dan yang dipecahkan tadi keluar daripada badan.

Lecithin - Berfungsi memecahkan lemak di dalam badan

Tiada yang lebih gembira apabila menerima pujian dari suami kerana kembali langsing selepas melahirkan anak. Siapa yang tak nak gembirakan hati suami kan? Dapat pahala tau.

Bagi anda di luar sana yang berminat mencuba set ini, boleh hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp 013- 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan