Testimoni ESP SHAKLEE: Kulit Wajah Bakal Pengantin Semakin Cerah Menjelang Hari Bahagia :)


Salam semua. Hari ni nak cerita lagi pasal ESP. Korang semua mesti dah tahu kan yang ESP ni adalah produk paling HOT dan paling LARIS setiap bulan.

Hari ni nak share satu testimoni pengguna ESP. Seorang bakal pengantin. Nak kahwin mestilah nak nampak cantik berseri-seri. Maka beliau telah mencuba ESP. Dan hasilnya memang mengujakan.



1 tin minum pun tak habis lagi dah dapat hasil macam ni. Kenapa ESP sangat berkesan untuk yang nak CERAHKAN KULIT WAJAH, SERIKAN KULIT KUSAM?

ESP ni ialah protein. Fungsi protein ni ialah untuk membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu badan yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.

Jadi sebab itulah, kulit wajah cepat nampak cantik, cerah dan berseri. Sel-sel kulit kita bertukar setiap 21 hari. Jadi bila sel-sel kulit ni cukup sumber makanan (protein), barulah ia dapat bertukar dengan cantik dan sihat.

Ingin mendapatkan ESP Shaklee? Boleh minum begitu sahaja dengan air masak atau diminum bersama air kegemaran anda. Emm... yummy..

Sila klik sini untuk order ESP.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 


Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan