Konsisten ESP dan Vitamin E, Parut Accident Kian Pudar

Salam semua. Bagi kaum wanita parut seboleh-bolehnya hendak dielakkan, lagi-lagi di bahagian muka. Perasaan malu yang teramat sangat, jika bahagian wajah berparut kerana ianya tidak dapat disembunyikan seperti di bahagian anggota tubuh lain bukan? Tetapi kadang-kadang keadaan tak menyebelahi kita macam Puan Bidadari ni yang telah terlibat dalam kemalangan. 

Dalam usaha Puan Bidadari hendak menghilangkan parut di wajahnya, beliau telah mengambil ESP (Soy Isolate Powder) dan Vitamin E secara konsisten. Beliau juga menyapu Vitamin E pada parut di wajah. Berkat kesabaran dan sikap positif Puan Bidadari, hasilnya adalah sangat menakjubkan. Parut di wajahnya kian pudar setelah hampir 7 bulan konsisten dengan esp dan vitamin e.

Jom kita tengok apa kata Puan Bidadari:
parut hilang dengan esp

Vitamin E berfungsi memperbaiki parut. Vitamin E boleh terus disapukan pada luka untuk mengurangkan kesan parut. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka. Satu lagi rahsia adalah beliau amalkan meminum Soy Isolate Protein Powder Shaklee. Protein soya sedia maklum adalah sangat baik untuk pembinaan sel-sel baru, membaiki sel-sel yang rosak. Maka tidak hairanlah jika sel baru dapat terbentuk maka kulit akan bermaya kembali. 

Bukan susah pun untuk amalkan supplemen ni, yang penting sayangilah diri anda tambahan lagi bagi yang telah bersuami maka kecantikan adalah patut lebih dititikberatkan. Kecantikan dan kesihatan kulit bukan boleh dibeli dengan wang ringgit.

Berminat mencuba kombo set ini. Hubungi saya untuk konsultasi beserta pesanan anda.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan