Testimoni: Set 3M, EBM Penuh 2 Peti Sejuk dan Kini Ada 2 Orang Anak Susuan!!


Alhamdulillah, saya rasa sangat gembira melihat usaha ibu-ibu di luar sana yang sentiasa komited menyusukan anak walaupun sibuk bekerja untuk menambah pendapatan ekonomi keluarga. Tetapi itu bukanlah alasan untuk tidak menyediakan susu perahan (ebm) semasa meninggalkan anak pada babysitter atau di pusat jagaan harian.

Hari ni saya ingin berkongsi cerita Puan Lilo yang telah berjaya menyediakan EBM penuh satu DEEP FREEZER dan 1 PETI SEJUK. Masha allah...banyaknya...Nak tahu rahsia Puan Lilo bagaimana boleh dapat sebanyak itu. Jom ikuti testimoni beliau. (klik imej untuk lebih jelas)

expressed breast milk
EBM 3 July 2012

expressed breast milk
EBM 9 September 2012 - Deep Freezer 1

ebm (express breast milk)
EBM 9 September 2012 - Peti ais 2

tips susu banyak
Tips dari Puan Lilo

Rahsia dan tips dari Puan Lilo:
1) Susukan bayi dengan kerap
2) Pam mengikut jadual serta konsisten, jika jadual mengepam mommies tunggang langgang, jangan lupa   buat power pumping ye mommies :)
3) Minum air kosong 3L sehari
4) Percaya pada diri sendiri bahawa anda ada susu dan mampu menyusukan anak dengan susu ibu

Haa..sekarang anda dah tahu kan rahsia dan tips dari Puan Lilo, jadi saya harap kisah Puan Lilo ni dapat menjadi sumber inspirasi kepada mommies semua. Buat pengetahuan semua, oleh kerana Puan Lilo mempunyai susu serta bekalan EBM yang banyak, kini beliau telah menjadi ibu susuan kepada dua orang bayi lelaki yang comel.

Kepada mommies semua jangan cepat berputus asa dan teruskan usaha anda. Breastfeeding is a journey, so treasure the moment. “bottles fill his stomach, but breastfeeding fills his soul”― diane wiessinger. Sumber

Anda berminat mencuba set triple m ini?

Klik sini untuk order.

Sebarang pertanyaan atau masalah sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan