Testimoni: ESP Menganjalkan Breast (Payudara)


Bagi yang belum tahu, ESP merupakan:


  • kacang soya RENDAH LEMAK dan berkhasiat untuk seisi keluarga. Suami, ibu hamil dan menyusukan anak dan anak-anak berusia setahun ke atas pun boleh ambil ESP untuk kecantikan kulit dan menambah tenaga. 
  • mengandungi 9 asid amino penting dalam yang tidak dapat dihasilkan oleh badan 
  • merupakan sumber protein yang lengkap bagi kesihatan yang sempurna dan berupaya menampung kekurangan protein yang menyebabkan kulit kusam, berjeragat, berparut dan kurang anjal 
  • setiap hidangan membekalkan kalsium sehingga 50% bagi menyokong perkembangan tulang yang sihat 
  • hidangan yang lengkap bagi yang tidak sempat bersarapan dan berpuasa kerana mengandungi sumber nutrien yang diperlukan oleh tubuh 
Ramai yang telah mengamalkan ESP dan pengambilannya memberikan 1001 manafaat kepada pengguna. Hari ini saya ingin berkongsi kebaikan ESP yang dapat menganjalkan payudara.

Secara asasnya protein merupakan 'makanan' kepada sel badan kita, apabila sel badan dilengkapkan dengan nutrien yang cukup dan berkhasiat, kita bukan sahaja merasai perubahan yang ketara dari segi kekal bertenaga sepanjang hari malahan kulit yang lebih cantik, kurang kusam, dan wajah yang semakin berseri BONUS payudara dan punggung semakin anjal dengan ESP !!!

Testimoni 1: ESP membantu meng'anjal'kan payudara (klik imej untuk lebih jelas)
ESP menganjalkan payudara dan memberikan kulit yang cantik
Testimoni 2: ESP membantu meng'anjal'kan payudara (klik imej untuk lebih jelas)
ESP terbaiklah! Lepas seminggu minum, breast terasa ANJAL
Sila klik sini untuk order ESP.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan