ESP: Kulit Semakin Cantik, Kuatkan Imuniti, Mengetatkan Miss V dan Tiada Lagi Rasa Letih


Bila sebut aje pasal ESP, memang ramai yang dah tahu dengan pelbagai manfaatnya. ESP yang sangat berkhasiat dan terbukti membantu seluruh dunia lebih daripada 50 tahun !!! Hebatkan? Mana ada produk yang bertahan sehingga 50 tahun kehebatannya?? TAK PERCAYA??

Bagi yang belum tahu ESP merupakan:
  • kacang soya RENDAH LEMAK dan berkhasiat untuk seisi keluarga. Suami, ibu mengandung dan anak-anak berusia setahun ke atas pun boleh ambil ESP untuk kecantikan kulit dan menambah tenaga.
  • mengandungi 9 asid amino penting dalam yang tidak dapat dihasilkan oleh badan
  • merupakan sumber protein yang lengkap bagi kesihatan yang sempurna dan berupaya menampung kekurangan protein yang menyebabkan kulit kusam, berjeragat, berparut dan kurang anjal
  • setiap hidangan membekalkan kalsium sehingga 50% bagi menyokong perkembangan tulang yang sihat
  • hidangan yang lengkap bagi yang tidak sempat bersarapan dan berpuasa kerana mengandungi sumber nutrien yang diperlukan oleh tubuh
Ramai yang telah mengamalkan ESP dan pengambilannya memberikan 1001 manafaat kepada pengguna. Secara asasnya protein adalah 'makanan' terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama atau tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru.

Testimoni 1: ESP Kuatkan Antibodi dan Elak Rambut Gugur !!!

antibodi badan, tiada rambut gugur

Testimoni 2: ESP Kulit Semakin Lembut

soft skin

Testimoni 3: ESP Mengetatkan Vagina (Miss 'V')

hubungan intim suami isteri

Testimoni 4: ESP Tiada Lagi Rasa Letih dan Mengantuk


rasa bertenaga di pejabat
Alhamdulillah ESP telah membantu mommies dalam banyak masalah. Jom dapatkan ESP sekarang!! Pelaburan yang sangat berbaloi. Anda pasti suka.

Sila klik sini untuk order ESP.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 


Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan