Set Women's Health: Untuk Kesihatan OPTIMUM Wanita

Assalam....

Harini saya nak berkongsi supplement yg penting khusus wanita. Penjagaan kesihatan perlu bermula dari peringkat awal sehinggalah usia tua kerana kesihatan kita tak dapat dijual beli. Walaupun kita mampu biayai kos perubatan tapi sanggup ke kita terlentang sakit atau tak dapat nak bergerak bebas akibat dari tidak menjaga kesihatan dari awal kan...Tak syokla tengok orang lain sihat dan masih cantik walaupun usia kian meningkat..

Semuanya bermula dari penjagaan kesihatan dan gaya pemakanan kita sendiri...Kalau kita tak jaga atau kawal dari awal maka macam2 penyakit yg bertandang kat tubuh badan kita tanpa kita sendiri...Sebab tu pentingnya pemakanan supplement utk tampung atau cover mana2 nutrien yg dah hilang.

Maka khusus utk wanita yg pentingkan kesihatan dan kecantikan,saya ingin perkenalkan women's health program kami dengan supplement Shaklee sbg alternatif mereka yg sukar nak amalkan pemakanan berkhasiat dan seimbang....


DOCOSAHEXAENOICACID (DHA) & EICOSAPENTAENOICACID (EPA) : Merupakan asid lemak omega 3 yang dikenalpasti dapat memberi sokongan nutrisi bagi menyokong tahap kolestrol yg baik sekaligus menjadikan jantung sihat, mengimbangi hormon wanita ketika PMS serta berkeupayaan membantu menstabilkan emosi.

GAMMA LINOLENIC ACID (GLA) : GLA telah digunakan secara tradisional untuk keselesaan semasa kitaran bulanan atau haid termasuk dapat melegakan kesakitan (period pain), sakit kepala, ketidakselesaan termasuk juga simptom-simptom pre-menopaus.

Wanita perlu menitikberatkan kesihatan tulang mereka. Dianggarkan sejuta rakyat Malaysia kurang kesedaran berkenaan bagaimana untuk mengekalkan tulang yang sihat. Mengambil kalsium, magnesium, Vitamin D dan zink, copper dan mangan dalam diet harian dapat membantudalam pembentukan dan penyelenggaraan tulang dan gigi yang sihat.

Harga retail bagi setiap produk dalam set ini :
Omega Guard: RM136WM/RM140EM,
GLA Complex:  RM91.25WM/RM95EM dan
Ostematrix: RM61WM/RM65EM

Hubungi saya untuk maklumat lanjut, konsultasi dan pesanan Set Women's Health anda!!

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan