Vita E Complex


vitamin e

Diperbuat dari minyak soya organic dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Mengandungi 10mg selenium semualajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membrane sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, cadmium dan mengukuhkan antioksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama:

  • Melindungi jantung – melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll. 
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif – Lelaki yang mengambil 600IU- 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka 
  • Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus,parut, jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha. 
  • Antioksidan yang Kuat – Berkesan melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi- katarak dan masalah penglihatan. 
  • Kelestarian Tenaga – Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. 
  • Memperbaiki Arthritis – Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi. 
  • Menghalang Keguguran - Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran. 
  • Memperbaiki Parut – Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
Nota: * Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE ( beta carotene, vitamin C dan E) bersama-sama untuk menggandakan kesan antioksida dalam melawan radikal bebas.

Mengenai Vita E Complex:

120 tablet / 120 sajian
Harga: RM149

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan