Vitamin E Complex with Grape Seed Extract

Kepada peminat Vit E a.k.a Vitamin Cinta, vitamin untuk anti-penuaan, vitamin untuk kekal cantik, vitamin untuk kesihatan jantung, vitamin untuk meningkatkan libido dan meningkatkan kesuburan..VIT E complex dari shaklee NOW UPGRADE formula with GRAPE SEED EXTRACT!!!

Jom tengok kelebihan GRAPE SEED EXTRACT yang terkandung dalam pek baru VITA-E COMPLEX SHAKLEE:

* Mengikut kajian saintifik Grape Seed Extract terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten.

* Grape Seed Extract juga terbukti berkesan untuk menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul, serta merencat pembengkakan dan keradangan.


KENAPA GRAPE SEED EXTRACT?

* Sebabnya dalam Grape Seed Extract terdapat Oligomeric Proantho Cyanidin (OPC) yang lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yang lain.

* OPC pula merupakan anti pengoksidaan yang paling berkesan dan mampu melindungi tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengoksidaan.

* OPC juga adalah 50 KALI GANDA lebih kuat daripada Vitamin E dan 20 KALI GANDA lebih kuat daripada Vitamin C.

* OPC berfungsi memusnahkan ‘radikal bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. Dalam erti kata lain, OPC inilah yang bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.

* Di samping itu, OPC yang amat kaya dengan protein terutamanya kolagen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya antara makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu.

* Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan.

* Selain daripada kehebatan Grape Seed Extract dari sudut kajian saintifiknya itu, kelebihan anggur juga turut termuat di dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah antara sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya.

* Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengenai buah anggur.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan